Tuesday, March 2, 2010

Salam Untuk Semua

Assalamualaikum,

Sudah agak lama aku tidak menulis disini. Ini kerana kesibukan kerja dan komitmen terhadap keluarga. Insyallah aku akan kembali menulis dalam masa yang terdekat ini.

Jika si Khalid gagap sanggup membayar rm30k untuk Blogger upahan untuk melebarkan fitnah dan dakyah di dunia cyber, saya menulis secara percuma sahaja untuk menentang rancangan si bongok tu.Apa-apa pun, selamat berjuang kepada para bloggers patriot yang menentang tanpa wajah dan nama. All the best.

Aku akan kembali.

3 comments:

  1. salam nak mintak izin tuk share pasal artikel 13 may the truth kat blog saya boleh?

    ReplyDelete
  2. welcome to active berblogger....hehe

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Blog Widget by LinkWithin