Friday, August 7, 2009

Alahai N.Ajis..

heii..orang tua sekor ni..banyak isap ganja ke hapa?!Korang ada baca berita penipu #1, Harakah?Menurut beliau mengkiaskan, virus H1N1 yang semakin serius melanda negara hari ini adalah satu bala atas kemungkaran yang berlaku. Dey NikY! POoDaaaH! Awak serban jer macam taliban, otak DAP, hati setan tapi berlagak lebih mengetahui dari tuhan.

Sesiapa yang baca quran semua tahu, dalam quran ada sebut, banyak penyakit baru yang belum pernah diketahui akan keluar bila dekat dengan akhir zaman.. H1N1 wujud pun bukannya sebab politik malaysia.. Dah Allah nak bagi satu dunia rasa H1n1 agar manusia seperti Niky Ajis ingat akan kematian dan bertaubat, itu jer..pandai-pandai lah manusia cari penawar dan beringat. Aku rasa Niky ni memang isap ganja siam la.. sebab tu kalau citer bab agama jer dah serupa macam kerajaan langit, kemudian rasa diri tu maksum.. yang HARAM semuanya HALAL bagi beliau demi politik parti.

Si Loke Siew Fook, pemuda Dog And Pigs hina dengan kesat muaalaf Dr Mohd Ridhuan kerana status anak haram TBH,hina islam, apa tindakan yang Niky Ajis ambil?! Ada komen? Ada protes? Jangan harap la beliau atau sesiapa pun dalam PAS akan cakap apa-apa. Mana Mat Sabun? Mana 'Ulamak' dan 'ustaz' yang hari-hari dok ghoyak PAS tu Isle, PAS syurgo buak mu? Mana dia? jawapannya memang tiada. Wartawan Harakah pun taknak bersuara punya, sebab semua ketua dan penulis PAS sama jer dengan bangsat-bangsat dalam Pakatan Rasuah, segala-gala hanya demi kuasa dan wang ringgit. mano ado Isle?! Isle hanyo di serban tengkorok mu! Elok beliau jer patut kena H1n1, agar cepat insaf dan bertaubat.

Bagi aku Niky Ajis adalah seorang penakut dan seorang islamist yang bacul dan hanya memalukan bangsa kita dan agama.

Buat Niky Ajis, sebagai seorang muslim, saya ingin berkongsi petikan ayat dibawah :

"Sampaikanlah khabar berita kepada orang-orang munafik: bahawa sesungguhnya disediakan untuk mereka azab seksa yang tidak terperi sakitnya;
(Iaitu) orang-orang yang mengambil orang-orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Tidaklah patut mereka (orang-orang munafik) mencari kekuatan dan kemuliaan di sisi orang-orang kafir itu, kerana sesungguhnya kekuatan dan kemuliaan itu semuanya ialah milik Allah, (diberikannya kepada sesiapa yang dikehendakiNya)."
~surah AN-NISA' ayat 138-139~

5 comments:

  1. kenapala pembangkang ni kerjanya asyik memburukkkan org lain,asyik memberi komen negatif tentang org lain,yang dianggapnya musuh,padahal org tu tak buat salah apepun dgn die.apa kata mereka buat saje kerja,kewajipan mereka untuk rakyat.buktikan mereka layak untuk memberi kesejahteraan kpd rakyat negara ini drpd asyik buat komen negatif,kutuk sana sini kat media,kat ceramah haram,buat demo.sebagai rakyat malaysia yang berpandangan jauh,yang cukup pendidikan,adakah orang seperti mereka yg kite mahu untuk memimpin negara tempat tggl kite ini?no no no okeyh.saya sbg seorang perempuan dan bakal ibu,saya mahukan kesejahteraan anak saya pd masa hadapan,sesiapa saje yang nak merosakkan atau merampas kesejahteraan hidup yang kite ada skrg,tidak layak untuk berada di negara ini apalagi nak memimpin negara.boleh blahhhh!

    ReplyDelete
  2. salam ziarah,
    PAS mmg kantoi dgn DAP.maruah PAS di bawah kasut DAP.PAS mmg bangsat yg melacurkan ugama.PAS sepatutnya dibubarkan.

    ReplyDelete
  3. SLM BRO..MMG PATUT PUN KLU NIK AJIS TU RESIGN JD MURSHITDOL HAMPAS!. DIA X LAYAK PGANG LG JAWATAN TU!. ABIS SEMUA HUKUM ISLAM DIA LANGGAR SMCM! OTAK SEMPIT! KEHKEHKEH

    ReplyDelete
  4. Memang la bala tapi bala untuk dia dah jangkit kat rakyat Malaysia. H1N1 tu Hadi Want N.Ajis Want. Punca dia, depa ni kawan satu selimut ngan brader BABI. Tak ke bala namanya tu....

    ReplyDelete
  5. "sesungguhnya kekuatan dan kemuliaan itu semuanya ialah milik Allah,(diberikannya kepada sesiapa yang dikehendakiNya)."
    -petikan dari surah di atas.

    Mungkin juga beliau perasan bahawa beliaulah insan yang terpilih olehNya untuk menerima kemuliaan itu.
    Pooorahhh! dan MasyaAllah,tak sedar diri!

    ReplyDelete

Blog Widget by LinkWithin