Wednesday, July 29, 2009

Tan Boon Wah dan Lee Wye Wing suspek utama kes bunuh Tan Beng Hock

Hmm..Polis dah ada bukti DNA di jaket dan talipinggang mangsa.Siasatan menunjukan mangsa dipegang oleh dua suspek di jaket dan talipinggang sebelum dihumban keluar tingkap.Semua Pegawai SPRM dan anggota polis yang disiasat telah memberi DNA mereka untuk disiasat manakala dua ekor beruk DAP si Tan Boon Wah dan Lee Wye Wing enggan berkerjasama dalam memberi DNA mereka.Secara otomatik Tan Boon Wah dan Lee Wye Hing menjadi suspek utama kes tersebut.

Karpal dan Gobind pula membantu mereka untuk 'cover' jenayah yang telah dilakukan. Lim Kit Siang juga sedang berusaha membantu dengan menyalahkan SPRM.

Inikah pencarian kebenaran untuk mendiang yang selalu diheboh-hebohkan ke seantero dunio oleh Lim dan Perompak Rakyat?
Kenapa Karpal dan Gobind menasihatkan agar Tan Boon Wah dan Lee Wye Wing supaya tidak menyerahkan DNA mereka jika mereka benar-benar tak bersalah? Adakah kerana mereka tahu bahawa DAP akan berkubur jika terbukti jenayah telah dilakukan suspek?

Dalam senario sekarang, segala bukti dan motif secara terang-terangan telah menunjukan bahawa DAP lah dalang dalam kes pembunuhan Tan Beng Hock. Kebenaran akan terungkai juga.

sila klik sini untuk maklumat lanjut.



No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin