Monday, July 27, 2009

TOK GURU?

Aku malas nak kutuk panjang-panjang tentang Niky Ajis ni.buang karen jer.Lagipun beliau orang tua.Hak menilai ditangan anda.

Idea yang dihormati semasa Niky Ajis masih lagi Nik Abdul Aziz Nik Mat

Idea murni terbaru untuk bersatu demi agama dan bangsa Melayu oleh Presiden P.A.S

Kemudian Niky Ajis cakap macam ni pulak doh!. Melayu tak wujud dalam istilah Niky Ajis..Maklumlah,beliaukan keturunan cina.Sebab tu beliau sayang benar dengan 'Khalifah' Guan Eng serta 'Ustaz' Nga Dan Ngeh!

Tentangan Niky Ajis terhadap Perpaduan Ummah disokong tanpa belah bahagi oleh 'Erdogan' PAS baik yang berkopiah dan berserban mahupun yang bertudung.

Perpaduan terus dihalang termasuklah ada tangan-tangan yang tak pernah berwuduk dan disamak.Takpa kata Niky Ajis,Janji bukan tangan UMNO,Kafir.


Nasharuddin yang menyokong idea murni Tuan Presiden Hadi Awang dimaki hamun dikhalayak ramai,di media cetak dan diaibkan sesuka hati Niky Ajis.Cuba cari dalam Al-Quran ada tak surah atau ayat yang menghalalkan perbuatan ini? Sabar Nash,akhirat ada.
Kata-kata yang keluar dari mulut seorang 'Ulama' tentang perpaduan Ummah?Astaghfirullah al'azim...


Niky Ajis,rumah dah kata pergi,kubur pun dah panggil mari...Ingatlah dengan bakal soalan yang akan disoal oleh Munkar dan Nankir.Awak bukanlah maksum dan awak bukanlah nabi.Saya bukan nak berceramah,hanya mengingatkan sesama muslim.Anda yang taksub dengan PAS..Pastikah syurga yang anda tuju? fikir-fikirkan.
Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin