Thursday, July 23, 2009

Leader Of The Bastards!(FUCK YOU)

Hari ni aku nak cakap pasal LEADERS OF THE BASTARDS.Bapak perosak negara dengan Ideologi yang meracuni minda rakyat semata-mata hendak memenuhi agenda nafsu sendiri.
Seperti yang diketahui dalam sejarah (kalau korang tak pernah belajar sejarah tu aku tak tau la..) CHIN PENG adalah ketua pemula pergerakan PKM di Malaya.

Public Enemy #1 :Chin Peng

Chin Peng cuba menyebarkan fahaman Komunis dari Tanah Besar China hingga ke semenanjung Malaysia selepas kejatuhan tentera Jepun di Tanah Melayu.Beliau sebenarnya ingin menjatuhkan Sistem Melayu Beraja yang telah sedia ada di Tanah Melayu ketika itu.Beliau telah memasuki segenap pelusuk kampung dan pekan untuk merekut ahli dari golongan pejuang melayu yang sedang diburu oleh pihak Inggeris kerana menyertai pertubuhan yang diharamkan oleh kerajaan Inggeris ketika itu.Chin Peng menipu pejuang-pejuang melayu kita yang sedang menentang Inggeris itu menyertai PKM dengan mengunakan slogan dan propaganda yang negara ini masih dijajah British dan harus dibebaskan.Tujuan Chin Peng merekrut mereka adalah untuk menarik lebih ramai lagi anak melayu menyertai menyertai PKM supaya kelihatan dimata masyarakat Tanah Melayu ketika itu,PKM ini disokong bukan sahaja oleh masyarakat cina tapi disokong juga oleh orang-orang Melayu.

Chin Peng dan Mat Amin,1989
Tetapi pada hakikatnya,anak-anak muda melayu yang diserap hanya dikhaskan didalam rejimen khas yang dipanggil Rejimen ke 10 dan ditempatkan di Pahang.Sebahagian besar lagi jumlah ahli lain terdiri dari bangsa cina yang datang dari askari MPAJA kemudian bertukar kepada PKM.Kemudian bermula episod kekejaman PKM di Tanah Melayu.

Barisan askar MPAJA semasa keluar dari hutan selepas Jepun tewas di Tanah Melayu

Selepas Jepun tewas,PKM mula mengganas dengan mengamuk dan menangkap dan membunuh orang Melayu,Cina atau India yang disyaki baik dengan Jepun.Mereka mula bertindak seperti negara ini diperintah oleh PKM yang diketuai oleh Chin Peng.


Askar PKM semasa persediaan sebelum mengisytiharkan darurat untuk menangkap dan membunuh sesiapa sahaja yang disyaki baik dengan jepun dan Inggeris.

Rashid Maidin,antara ketua Komunis Melayu yang ditipu oleh Chin Peng

Mat Indera,seorang pemuda yang berlatar belakangkan agama yang kuat,juga terpedaya dengan ajakan komunis dan mengetuai serangan keatas Bukit Kepong



Kekejaman komunis terhadap polis di Bukit Kepong.mangsa yang cedera dicampak hidup-hidup kedalam api.


Kaum hawa juga mengangkat senjata menentang Chin Peng
Kaum bapa terlibat dalam kawalan kampung menjaga keselamatan keluarga tercinta dari PKM
Lihatlah wajah-wajah pejuang sebenar negara kita.Tidak meminta pembalasan harta dan wang ringgit.Hanya kehidupan yang bebas dan negara yang aman.

Adakah 'Leader of the Bastards' patut dibenarkan pulang seperti yang dilaung-laungkan oleh pemimpin pembangkang? Komunis tetap komunis,walaupun pakaian sudah ditukar.Renungkan dan fikirkan tentang arah tujuan perjuangan kamu.Demi negara atau demi kuasa?Al-Fatihah untuk pahlawan kita yang terkorban semasa melawan komunis.FUCK YOU,anwar ibrahim.

Credits to:tunjanglangit.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin